środa, 16 października 2013

Dobry instalator C.O.

Doradziłem już jak i jaki wybrać kocioł węglowy do C.O oraz gdzie kupić taniej niż u autoryzowanego sprzedawcy. Czas napisać komu można zlecić instalację centralnego ogrzewania. Mam w tym względzie pozytywne doświadczenie i mogę polecić fachowca, który u mnie zakładał.

Rafał Lisik - hydraulik z uprawnieniami do instalacji centralnego ogrzewania. W mojej ocenie człowiek pracowity i uczciwy. Posiada duży samochód także z transportem materiałów i sprzętu nie ma problemu. Pomaga mu kolega, więc praca idzie dość sprawnie. Jedynym mankamentem było to, że zaczęli jeden dzień później niż ustalaliśmy o czym pan Rafał poinformował mnie telefonicznie (musiał być danego dnia w pracy). Instalacja została wykonana solidnie, zgodnie z umową. Koszt adekwatny do pracy, bez naciągania, nawet z małym rabatem na koniec. Doradzam jednak czuwać lub dokładnie się umówić co do ułożenia rurek, by były jak najbardziej ukryte.

Fachowiec dokładnie sprawdził czy wszystko działa dobrze, a gdy po 2 miesiącach napaliłem i maiłem obawy, że coś jest nie tak, bez problemu przyjechał w umówionym dniu i wszystko sprawdził. Okazało się, że było w porządku. Nauczył ponownie jak palić i obsługiwać piec.

Polecam jako instalatora centralnego ogrzewania. Jeśli ktoś potrzebuje, proszę pisać - dam kontakt.

7 komentarzy:

  1. Niestety nie polecam go. Przy trzecim etapie instalacji zmienił kosztorys i bardzo wszystko podrożało (robocizna + materiał) ot tak
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również niedawno korzystałam z usług podłączenia mnie do sieci, ale gazowej gdyż na takie ogrzewanie się zdecydowałam. Bardzo fajnie, że w takiej sytuacji korzystając z opcji od https://poprostuenergia.pl/gaz-dla-firmy/ od razu mogę płacić niższe rachunki za gaz niżeli u konkurencji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie na pewno warto jest mieć dobrego fachowca i moim zdaniem jak najbardziej jest to sprawa ważna. U mnie niedawno hydraulik polecił mi zastosowanie falownika https://www.dostudni.pl/falownik,b109.html i jak widzę to faktycznie jest to ciekawe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno sama instalacja wodna jak i grzewcza jest niezwykle ważna. Dla mnie także istotnym jest to, aby regularnie do mnie przychodził kominiarz i sprawdzał ciąg spalinowy. Jestem bardzo zadowolony z usług https://kominiarz.warszawa.pl/ i na pewno takiego kominiarza mogę każdemu polecić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń