niedziela, 11 sierpnia 2013

Prognoza pogody na wakacje

Dziś krótko: Jeśli w wakacje chcę sprawdzić prognozę pogody, zaglądam do serwisów internetowych. Kolejno rezygnowałem ze stron specjalizujących się w podawaniu informacji meteorologicznych, gdyż prognozy dla Łodzi rozmijały się z rzeczywistością. Prawie od miesiąca korzystam z serwisu, który jak wynika z mojej obserwacji sprawdza się najczęściej.

Polecam prognozę pogody na onet.pl

Zdjęcie z: http://pogoda.onet.pl/mapa-pogody/europa/polska.html     Prognoza na 11.08.2013


Ciekaw jestem: Czy u was się sprawdzi?

4 komentarze:

  1. www.meteo.pl - najbardziej precyzyjna chyba prognoza. Jak widzisz tam deszcz to ten deszcz będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zerknę na ten serwis, najbardziej denerwują mnie nietrafne prognozy przewidujące słońce; jak informują o deszczu to zwykle wszędzie się sprawdza

      Usuń
  2. Ja jestem w Ustce gdzie slonce przeplataja opady deszczu. Wiec poki co serwis sie sprawdza! ;)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info, pozdrawiam również, słońca życzę

      Usuń