sobota, 20 lipca 2013

Dobry obiad za 14 zł

Zaczepił mnie kiedyś na ul. Legionów jakiś starszy człowiek pytając, gdzie w okolicy można coś zjeść. Nie wiedziałem co mu odpowiedzieć. Dziś już wiem. 

BAR Wiga - ul. Ogrodowa 72/74
Placek po węgiersku w BARZE Wiga
Polecam BAR Wiga przy ul. Ogrodowej 72/74 (naprzeciwko cmentarza). Smaczne jedzenie, szybka i miła obsługa, niskie ceny, duże porcje, możliwość zamówienia na wynos, ładny wystrój, kącik dla dzieci, parking - to zalety tego miejsca. 

Byłem tam kilka razy. Zawsze wychodziłem zadowolony. Aktualny cennik, galerię zdjęć i dane kontaktowe znajdziecie na stronie internetowej: http://www.wiga.gw-design.info/ .

Dodam tylko, że zestaw dnia, czyli zupa + mięso + dodatki + surówka kosztuje 14 zł. Ostatnio dowiedziałem się, że wcale nie musi to być konkretny zestaw, ale można go sobie skomponować z prawie wszystkich potraw (należy tylko zaznaczyć, że bierzemy zestaw obiadowy). Samą zupę można zjeść za 4 zł. Można prosić o rozlanie zupy na dwa talerze (np dla dzieci). Opłaca się to, bo wydaje mi się, że wtedy zupy jest więcej. Jedzenie naprawdę smaczne. Porcje duże - aż musiałem dokupić pojemnik, by wziąć na wynos. Co dla mnie ważne panuje tam miła, rodzinna atmosfera. Bar czynny od poniedziałku do piątku w godz 9-17. Z drugiej strony baru znajduje się sala na imprezy okolicznościowe. 
Może nie jest to w samym centrum Łodzi, ale nawet jeśli trzeba by dojść kawałek, skasować bilet MPK lub zboczyć nieco z trasy samochodem - naprawdę warto tu przybyć na posiłek.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz