czwartek, 18 lipca 2013

Przewóz osób - bus

Każdy kto wynajmuje po raz pierwszy busa z kierowcą ponosi duże ryzyko. Czy przyjedzie na czas? Czy kierowca będzie trzeźwy? Czy samochód będzie sprawny, czysty, uzgodnionej klasy i wielkości? Czy kierowca będzie miły? Czy będzie jechał przepisowo? Takie pytania zadawałem sobie kiedy zamawiałem taką usługę pierwszy raz. 
Ale trafiłem dobrze i później skorzystałem z tej firmy po raz kolejny - znów było pozytywnie. Zatem podzielę się z Wami informacją komu, moim zdaniem, można zaufać. Polecam firmę DOMINIAK tel. 601 31 07 08. Pan dysponuje busem ok 25 osobowym i z tego co pamiętam także innymi pojazdami. 
Punktualny, rzetelny, uczciwy. Bus dobrej klasy, w dobrym stanie wizualnym i technicznym. Kierowca sympatyczny, można się dogadać. Bez problemu wystawia fakturę. Pomocny dla pasażerów. 
Jechaliśmy z tym Panem na jednodniowe wycieczki: do Kołacinka (Dinopark) i do Borysewa (Zoosafarii).
Zdjęcie (kadr z filmu) z wycieczki do Zoo Safari w Borysewie.
Ktoś spyta: po co komu takie rady?  Otóż ja szukając dobrej firmy do przewozu małej grupy na wycieczkę bałem się by bus się nie spóźnił. A tymczasem pewna para młoda nie doczekała się na busa (z innej firmy oczywiście), który miał przewieźć gości weselnych. Facet po prostu nie przyjechał. Historia opisana tu: https://www.facebook.com/joanna.bartusik.walot/posts/10201420617254868

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje za wpis :) Trzeba piętnować takie nieprofesjonalne zachowania. Ja osobiście mogę jeszcze polecić Panów z rentbigcar.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna zastanawiam się nad tym, aby zacząć kurs kompetencji zawodowej w zakresie przewozu osób. Poznalem nawet ofertę https://pracownia-test.pl/, którą polecił mi kolega. On sam zdobył tam odpowiednie kompetencje do rozpoczęcia pracy. Dzisiaj sobie fajnie zarabia. Ja lubię jeździć samochodem i chciałbym robić to zawodowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli szukacie usług profesjonalnego przewoznika, to osobiście mogę Wam polecić stronę https://www.sbs.szczecin.pl , ponieważ sami korzystamy z ich usług w przypadku naszej firmy. Zawsze wszystko na czas i zgodnie z ustaleniami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz busy są klimatyzowane, wygodne i przede wszystkim tanie, dlatego do podróżowania po Europie nadają się znakomicie. Wielu ludzi pracujących w Niemczech, czy Holandii jeździ do tych krajów właśnie busem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest sporo firmy na rynku - te lepsze, gorsze. Jednak jeśli chcemy znaleźć coś konkretnego, warto szukać.

    OdpowiedzUsuń